Infografik: Visuelt indhold - sig det med billeder – det virker

Få content marketing-guldkorn direkte i din indbakke

Infografik: Visuelt indhold - sig det med billeder – det virker
content-marketing-magazine-4

Waaauw! Hvad er det, I har gang i?

Nogen lunde sådan lød det hver gang en kollega fra kontoret fik kigget over skulderen på vores AD’er, som var godt i gang med layoutet af den nyeste udgave af vores magasin Content Marketing Magazine

Vi havde før det kæmpet en del med forsiden – for hvordan illustrerer man bedst pointen i vores tema – at det visuelle er helt afgørende for, om dit indhold får opmærksomhed? Og så var det, at vi i en (meget) sen time satte gorillaen på forsiden. Bare for sjov.

Wauw-effekten indtraf omgående. Gorillaen på skærmen virkede med sit stærke blik som en magnet på alle i lokalet, bare de ligesom fik vendt hovedet vores vej – BANG! Så var de fanget ind. Så var der ikke mere at tale om.

Hvorfor gorillaen og andre rigtig gode billeder virker så stærkt på os, har vi lavet en infografik om. Med tal, der er til at tage at føle på, og som understøtter vores budskab – visuelt virker bedst.


BM-CMM-Infograffik-Web-4-12-2014indd

Du er mere end velkommen til at dele infografikken. Men vi bliver altid glade for et link tilbage til denne side: 
http://blog.brandmovers.dk/infografik-visuelt-indhold-billeder-virker

Kilder:

infografik-visuelt-virker-bedst

Denne artikel blev oprindeligt bragt i Content Marketing Magazine #4. Modtager du ikke allerede magasinet? Tegn et gratis abonnement her.
Bliv clever content hacker

Kommentarer