Brand Movers blog om content marketing

Få content marketing-guldkorn direkte i din indbakke

Content marketing Strategi salg

5 dramatiske ændringer, der vil ramme salg og marketing inden 2020"

5 Dramatic Shifts That Will Occur in Sales and Marketing by the Year 2020

Content marketing Strategi salg

Marcus Sheridan: "Derfor betyder konverteringsraten i salg mindre end nogensinde"

Why Sales Closing Rates Mean Less Than Ever in 2017 and Beyond

For many, many years, sales closing rates have had a major impact on businesses all over the world.

If a consumer or prospect walked in the showroom, store, or office(or even called on the phone)—the skills of the sales person were everything.

Strategi Cases

Sådan skaber du en content marketing-organisation fra bunden

Rådgivningsvirksomheden AS3 Transition havde for mindre end to år siden hverken buy-in hos ledelsen eller en content marketing-strategi.

I dag har de en selvstændig content marketing-afdeling og en prisvindende blog, der genererer spændende leads.

Kom tæt på strategien og arbejdet med at forankre content marketing i en organisation.

Strategi

Sean King: Derfor har godt B2B content aldrig været vigtigere end nu

Evnen til at kunne identificere, hvad der virkelig betyder noget for publikum og levere netop det “når de vil ha’ det, og hvor de vil ha’ det” gør content marketing mere tiltalende nu end nogensinde tidligere.

Strategi

Derfor interagerer mennesker med indhold

Prøv at forestil dig en kampagne, hvor du ved, hvad dine kunder tænker, mens de suger dit indhold til sig.

Content marketing Strategi

5 resultater fra rapporten 'Content marketing i Danmark', du ikke vil gå glip af

Hvorfor har nogle virksomheder succes med content marketing, mens andre fejler? 

Se, det er jo spørgsmålet til 100.000 kr. Derfor satte vi os for at finde svaret.

Hvert år gennemfører Brand Movers og Dansk Markedsføring Danmarks største undersøgelse af virksomheder og organisationers brug content marketing.

I år har vi spurgt 441 marketingfolk om deres content marketing-indsats, og hvor effektiv den er. På baggrund af undersøgelsen har vi udgivet rapporten “Content Marketing i Danmark”.

Download hele rapporten med både statistik, grafik og best practice her

Her er fem resultater fra årets undersøgelse, der giver dig en del af svaret på, hvordan du får succes med content marketing.

Strategi

3 tips: Derfor er content mere end bare marketing

Værdien af content marketing i forhold til at tiltrække og fastholde kunder er efterhånden veletableret – ikke mindst her på bloggen. Men vidste du, at content marketing også kan skabe stor værdi for en virksomhed – uden for marketing-afdelingen?

Strategi

Globale guruer: De bedste råd til CMO’er

Hundredvis af danske marketingchefer står netop nu og dypper den ene tå i content marketing-havet, mens de overvejer, om de skal springe i. Vi har bedt fire content-guruer om at give deres bedste råd til jer.

Budget Strategi

Sådan bygger du en business case for content marketing

Alle marketingafdelinger skal kæmpe for deres budgetter. Her får du en taktisk guide til, hvordan du overbeviser chefen om, at pengene skal bruges på content marketing.

Strategi

Analyse: Succes kræver lækkert indhold i lange baner

Op mod 70 procent af alt indhold på nettet bliver aldrig nogensinde set. Hvorfor? Blandt andet fordi det er for dårligt. Succes kommer med kvalitetsindhold, for når der er flere kager på buffetten, end folk kan spise, så tager de den lækreste.

Populære indlæg