Brand Movers blog om content marketing

Få content marketing-guldkorn direkte i din indbakke

Produktion Værktøjer

Her er den komplette guide til visuelt indhold

Det er oftest sådan, at når først teksten til ens blogindlægget er skrevet, kløer det i fingrene for at trykke “Publish”.

Problemet er bare, at den lange tekst måske nok er klog og indsigtsfuld – men den er også kedelig, fordi den mangler visuelle elementer.

Billeder og grafik er det krydderi, der får dit content op i gourmetklassen. Det gør det overordnede indtryk meget mere lækkert. Og endnu vigtigere – det gør også indholdet meget mere delbart. Undersøgelser viser nemlig, at content med visuelle elementer bliver delt meget mere, end der blot består af tekst gør.

Produktion

Tone of Voice: Sådan tager en stærk stemme dit content til nye højder

Der findes utallige måder at sige den samme ting på. Men din stemme er langtfra ligegyldig, når du laver content marketing. En stærk og konsistent tone of voice kan nemlig gøre det middelmådige content ekstraordinært.

Produktion

Platishers: Derfor er brugergenereret indhold på vej tilbage

Platisher er et af content marketing-verdenens nye buzzwords. Men meget tyder på, at trenden har potentiale til både at få din målgruppes engagement og din ROI til at stige. Platishing handler om at lave en unik platform, som du kontrollerer, og hvor dine kunder kan skabe og uploade indhold, som markedsfører virksomheden.

Så tag godt imod content marketing-verdenens næbdyr! (Hvis du undrer dig over næbdyr-referencerne, så er det fordi, næbdyr på engelsk hedder "Platypus")

Indlægget her er baseret på et indlæg på Contently Strategist skrevet af Herbert Lui, der har speciale i kundeadfærd.

Produktion

Jyske Bank nakker medierne

Jyske Bank tror ikke længere på almindelig reklame. I stedet satser banken på journalistisk tv-indhold, der brander banken, skaffer nye kunder og angriber mediernes monopol på nyheder.

Populære indlæg