Brand Movers blog om content marketing

Brand Movers nyhedsbrev indeholder professionelle marketing tips om inbound marketing, content marketing og marketing automation. Du modtager også invitationer til events og seminarer. Vi passer på dine data, og du kan altid framelde dig igen.

Native advertising Strategi Distribution

Derfor er adblockers det bedste, der er sket for marketing i årtier

Søgemaskiner, sociale medier, smartphones og apps er blot nogle af de digitale game-changere, der har vænnet marketingindustrien til at sætte tempoet op. Men hvor de fleste nyskabelser bliver set som positive landvindinger, der bringer virksomhederne endnu tættere på deres målgruppe, ser det anderledes ud med adblockers.

Native advertising Content marketing

10 højdepunkter du gik glip af på Native Advertising Days: Anden del

Var du en af de uheldige, der ikke sad med, da nogle af verdens bedste inden for native advertising delte ud af deres viden og erfaringer til Native Advertising Days 2015 i København? Vi vil ikke lyve – det er virkelig VIRKELIG ærgerligt for dig. Men det behøver du ikke hænge sådan med hovedet over.

Du får selvfølgelig vores liste med de ti største højdepunkter, så du kan være med i snakken om native advertising, den nye distributionsform til dit indhold, som ikke bare er en prut i et glas vand (hvilket er rimelig heldigt, al den snak om ad blockers og ad blindness hos konference-deltagerne taget i betragtning!). Se de første fem højdepunkter her.

Native advertising Content marketing

10 højdepunkter du gik glip af på Native Advertising Days: Første del

Så kører native-bussen!

Og vi er sikre på, at du gerne vil med på eventyret, for native advertising går ud på at skaffe dig et kæmpe publikum til dit indhold.

Native advertising Strategi Distribution

Her er den vigtigste ting, mange glemmer, når de laver content marketing

Du kender det måske. Dit firma har satset tid og ressourcer på jeres content marketing-program. Du er netop blevet præsenteret for de nyeste tal, og de ser bare ikke gode ud. Trafikken til bloggen er lunken, sign-ups til jeres nyhedsbrev kommer ingen vegne, og de e-bøger eller videoer, I lige har udgivet, bliver næsten ikke delt. Endelig er der lige de leads, det hele handler om, og her kommer der stort set det samme, som før I begyndte at lave content.

Native advertising Content Marketing Magazine

Analyse: Derfor er native advertising den nye store spiller i Danmark

Native advertising er en af de hurtigst voksende stjerner på den globale content-scene. Disciplinen rummer kæmpe muligheder, og brands kan se frem til hjælp fra en helt ny type bureauer: De klassiske mediehuse.

Læs her, hvorfor du godt kan regne med, at det bliver stort med native advertising i Danmark.

Native advertising

Hvad er native advertising?

Begynd lige med at forestille dig det her: Du blander betalt annoncering med indhold, der er så godt og værdifuldt for målgruppen, at ingen vil løfte så meget som et øjenbryn, hvis de får det serveret i stedet for det indhold, de egentlig var kommet efter.

Tillykke - du har netop produceret vellykket native advertising – content marketings nye, smarte ven, som for tiden er på alles læber.

Native advertising

Native advertising: hvad er det og hvorfor skal du med på vognen?

48 pct. at de danske virksomheder har allerede kastet sig over native advertising, eller også har de tænkt sig at gøre det snart. Og 48 pct. har tænkt sig at bruge flere penge på disciplinen i 2018, end de gjorde i 2017.

Så klar er konklusionen i en rapport om native advertising i Danmark, som Native Advertising Institute offentliggjorde tilbage i 2017. Og vi må derfor formode, at tallene er endnu højere i dag. Men hvem er folkene bag sådan et institut, og hvad er native advertising overhovedet?

Native advertising

Native advertising er blevet big business

Native advertising er ikke længere en nyhed - og alligevel er det stadig på alles læber. Nogle kan nærmest ikke få armene ned af begejstring - andre er knapt så positive i deres syn på formatet.

Native advertising

Mobilen er native advertisings nye bedste ven

Både brands og markedsføringsfolk er stadig ved at vænne sig til tanken om native advertising, og mange står stadig kun med tæerne i det kolde, ukendte vand og tøver med at hoppe i. Men meget tyder på, at det er på tide at tage springet - især fordi nye undersøgelser viser, at native ads klarer sig uhyggeligt godt på mobile platforme, som ellers kan være svære at annoncere på.

Native advertising

Annoncen får tæv af native advertising

Native advertising tordner frem. Medierne øjner ny, tiltrængt indtægtskilde, og brands har endelig fået et værktøj, der imødegår traditionelle annoncers vigende effekt. Men det er ikke så ligetil at få succes, og prisen for fejlskud kan være høj for både brands og medier. 

Populære indlæg