Brand Movers blog om content marketing

Få content marketing-guldkorn direkte i din indbakke

Målgruppe Persona

4 trin til at lave din ideelle persona

nk, hvis du altid vidste, hvad du skulle skrive, hvornår du skulle sende det ud, og hvor du skulle publicere og promovere for at ramme din modtager bedst – hver eneste gang. Det kan du faktisk vide. Du kan nemlig bare tage et kig på din persona.

Målgruppe

Ekspert: Sådan kommer du i gang med persona-arbejdet

Vi mister alt for mange penge på for dårligt persona-arbejde, mener persona-ekspert Adele Revella, som her giver dig sine bedste tip til altid at ramme skiven hos din målgruppe.

Målgruppe

Få succes med at brande dit indhold på YouTube

"Mad er det mest benyttede søgeord på internettet. Lige efter porno.”

Sådan lyder det fra Richard Herd, der taler på Clever Content-konferencen onsdag den 25. marts 2015, og som sammen med Jamie Oliver har udviklet den populære Food Tube-kanal på YouTube. Han ved, hvad han taler om. Læs hans tre tips til succes med YouTube-branding her.

Richard Herds og Jamie Olivers hjertebarn ”Food Tube” er et hit på YouTube over 1,4 million subscribers.

Målgruppe

3 best practices, når du designer personaer til content marketing

Skriver du til Mette eller Mogens, når du sætter dig til tasterne for at forfatte et nyt og fængende blogindlæg, der skal generere trafik og kunder? Eller måske Heidi?

Populære indlæg