Brand Movers blog om content marketing

Få content marketing-guldkorn direkte i din indbakke

Clever Content 15

Andrew Davis: Sådan skaber du Moments of Inspiration

Hvis du tjekkede de sociale medier omkring fastelavn, har du næsten ikke kunnet undgå at støde på virkelig mange billeder af små piger udklædte i blå kjoler og med (gyselige) gule parykker med en lang fletning. Det er resultatet af en af Disneys største penge-succeser i forhold til at tjene på merchandise, teateropsætninger etc. - nemlig animationsfilmen Frost.

Og netop Disney kan du roligt skæve til, hvis du vil lære at tjene penge på godt indhold, lyder det fra keynote speaker, forfatter og content marketing-ekspert, Andrew Davis. Disney forstår nemlig at skabe det, han kalder Moments of Inspiration (MOI), og derfor skal du tænke som en filmskaber, hvis du vil have folk til at lette rø... og gå ud og købe dit produkt eller dine services.

Clever Content 15

9 højdepunkter, du gik glip af på Clever Content 15

Fandt du ikke vej til Clever Content 2015-konferencen igår, så får du her 9 nedslag fra dagen, som gør dig i stand til at tale (lidt) med om alt det, der rykker inden for content marketing lige nu!

Populære indlæg