+45 7199 0256
Book et møde

Sådan starter du en succesfuld blog

Lars Damgaard Jensen

En hjørnesten i mange content marketing-strategier er bloggen. Det er den, der skal sørge for at tiltrække potentielle leads med en konstant stigende mængde organisk trafik fra søgemaskinerne. Og det er indholdet fra bloggen, der skal hjælpe med at fodre de altid content-hungrende social media-profiler med værdifuldt indhold, der kan spredes i netværket.

Men hvordan starter man egentlig en succesfuld blog? Det spørgsmål stillede Matthew Barby sig selv, da han besluttede sig for at starte en blog om Pescetarianisme, der er hans store passion.

Opskriften på succes med blogging

Opskriften har han delt i et indlæg på The Moz Blog, hvor kan skridt for skridt redegør for, hvordan han greb opgaven an.

I indlægget gennemgår han processen fra A-Z og kommer omkring ting som den forudgående analyse, udarbejdelsen af en kanal-strategi, det hårde arbejde med at designe og sætte bloggen op, og hvordan du får din indhold promoveret.

Gør dig selv en tjeneste – læn dig tilbage og giv dig god tid til at læse hele indlægget.

PS: Lær hvordan du kan genbruge indhold fra din blog på sociale medier her.

Content Marketing i Danmark 2019

Måske vil du også læse

disse indlæg om Blogging

Få tips og tricks til digital marketing i vores nyhedsbrev

Der er ingen kommentarer endnu.

Vær den første til at kommentere.