+45 7199 0256
Book et møde
Menu
Book et møde

Brug Google Analytics' rapport "adfærd" til at optimere dit content

Lars Damgaard Jensen

De fleste hjemmeside har installeret Google Analytics til at lave statistik om antallet af besøg og antallet af sidevisninger. Men Google Analytics er et kraftigt værktøj, der har mange flere muligheder, end de fleste er klar over. Vidste du f.eks., at du kan bruge Google Analytics rapport “adfærd” til at optimere dit content?

I et blogindlæg på SocialMediaExaminer gennemgår Kristi Hines, hvordan du bruger rapporten til at gøre dit content marketing bedre.

Indlægget beskriver i detaljer, hvordan du:

  • Bruger rapporten til at få et hurtigt overblik
  • Finder brugernes mest almindelige veje rundt på din hjemmeside
  • Ser hvilke sider, der klarer sig bedst, hvilke sider dine brugere oftest besøger som de sidste, inden de forlader dig igen, hvordan dine landingpages performer,
  • Gør din hjemmeside hurtigere
  • Finder ud af, hvad dine brugere søger efter i dit søgefelt
  • Hvad de klikker på
  • Og meget mere ...

Læs hele indlægget her.

Content Marketing i Danmark 2019

Måske vil du også læse

disse indlæg om Værktøjer

Få tips og tricks til digital marketing i vores nyhedsbrev

Der er ingen kommentarer endnu.

Vær den første til at kommentere.