Nyt content marketing magasin

Få content marketing-guldkorn direkte i din indbakke

Nyt content marketing magasin

Vores nyhedsbrev har været lidt stille på det seneste, og det skyldes, at alle vores kræfter er gået til at producere Danmarks første magasin om content marketing. Det gik i trykken i går, og vi glæder os vanvittigt meget til, det kommer på gaden den 15. april. Her er en opdatering på, hvordan du også kan få fingre i magasinet:

Content Marketing Magazine første udgave

Magasinets redaktionelle mission statement lyder som følger:

Content Marketing Magazine skal hjælpe marketing- og contentansvarlige i virksomheder og organisationer til at få større succes med deres content indsats. Gennem interviews, baggrundshistorier, guider, analyser og cases gør vi dem i stand til at lægge en bedre content strategi, eksekvere den og derigennem opnå deres målsætninger.

I det første nummer kan du blandt andet læse:

  • The godfather of content marketing, Joe Pulizzi, give sine bud på otte toneangivende branche-tendenser netop nu.
  • YouTube afsløre, hvordan du får succes på deres video-platform.
  • Jyske Bank fortælle, hvordan de har tænkt sig at bryde mediernes monopol på nyheder
  • Hvad der er op og ned på native advertising, og hvad du skal tænke på, før du kaster dig ud i det. 

Det første nummer bliver distribueret sammen med Markedsføring, men derefter er det kun til abonnenter. Det udkommer fire gange i år og er ganske gratis. Du kan skrive til [email protected], hvis du vil være endnu klogere på content marketing.

Når du har læst første udgave, vil vi blive lykkelige, hvis du vil give os ris og ros, så vi kan gøre nummer to endnu bedre. Skriv til [email protected] og giv den gas.

God fornøjelse

Jesper Laursen

CEO, Brand Movers
Bliv clever content hacker

Kommentarer

Populære indlæg