Infografik: Visuelt indhold - sig det med billeder – det virker

Tea Sletved
content-marketing-magazine-4

Waaauw! Hvad er det, I har gang i?

Nogen lunde sådan lød det hver gang en kollega fra kontoret fik kigget over skulderen på vores AD’er, som var godt i gang med layoutet af den nyeste udgave af vores magasin Content Marketing Magazine. 

Vi havde før det kæmpet en del med forsiden – for hvordan illustrerer man bedst pointen i vores tema – at det visuelle er helt afgørende for, om dit indhold får opmærksomhed? Og så var det, at vi i en (meget) sen time satte gorillaen på forsiden. Bare for sjov.

Wauw-effekten indtraf omgående. Gorillaen på skærmen virkede med sit stærke blik som en magnet på alle i lokalet, bare de ligesom fik vendt hovedet vores vej – BANG! Så var de fanget ind. Så var der ikke mere at tale om.

Hvorfor gorillaen og andre rigtig gode billeder virker så stærkt på os, har vi lavet en infografik om. Med tal, der er til at tage at føle på, og som understøtter vores budskab – visuelt virker bedst.

BM-CMM-Infograffik-Web-4-12-2014indd

Du er mere end velkommen til at dele infografikken. Men vi bliver altid glade for et link tilbage til denne side: 
http://blog.brandmovers.dk/infografik-visuelt-indhold-billeder-virker

Kilder:
Denne artikel blev oprindeligt bragt i Content Marketing Magazine #4.
New call-to-action

Få tips og tricks til digital marketing i vores nyhedsbrev

Kommentarer (1)