Gik du glip af Content Marketing 2014?

Få content marketing-guldkorn direkte i din indbakke

Gik du glip af Content Marketing 2014?

Hvis du gik glip af Content Marketing 2014, kan du se denne video og få hovedpointerne og lidt af stemningen.

Hvordan slår du igennem med dine videoer på YouTube? Hvordan arbejder LEGO med at engagere mennesker på sociale medier, og hvad er de dominerende tendenser inden for content marketing i udlandet? Det var blot et par af pointerne, som man kunne blive klogere på, da konferencen Content Marketing 2014 løb af stablen i går.  

Nogle af verdens førende eksperter var fløjet ind til København for at fortælle om deres erfaringer med content marketing sammen med virksomheder som Google, Jyske Bank, LEGO, Silvan og Coloplast. 

På Content Marketing 2014 kunne du blandt andet høre Joe Pulizzi fra Content Marketing Institute i USA fortælle, hvad enhver marketingmedarbejder bør vide om content marketing. Stan Woods fra Velocity Partners i England beskrev, hvordan man producerer indhold, der skiller sig ud og trænger igennem på nettet, mens Nora Ziegenhagen fra Google fortalte, hvordan videoer bliver effektive content marketingsredskaber på YouTube.

Hold øje med bloggen, for der kommer snart flere og længere interviews med talerne.

Kommentarer

Populære indlæg