Brand Movers blog om content marketing

Få content marketing-guldkorn direkte i din indbakke

Content marketing LinkedIn

Få succes med content marketing på LinkedIn Publishing Platform

Siden LinkedIn lancerede deres Publishing Platform, har det sociale netværk fået et endnu større potentiale som kanal for de fleste, der beskæftiger sig med content marketing.

LinkedIn

LinkedIn vil være hele verdens content marketing-platform

LinkedIns 277 mio. brugere skal hjælpe det erhvervsorienterede netværk gennem en transformation, der gør det til et centralt omdrejningspunkt for content marketing. Vi har talt med LinkedIns senior content marketing manager, Jason A. Miller, om fordele og bagtanker – og ikke mindst hvad du skal gøre for at komme forrest i feltet med dit content marketing.

LinkedIn

Alt du skal vide om LinkedIns Publishing Platform og Content Marketing Score

LinkedIn er nu ikke længere bare en platform, hvor du kan finde ansatte, søge arbejde eller dyrke arbejdsrelationer. Tidligere i år åbnede LinkedIn deres Publishing Platform op for mere end 300 millioner brugere. Platformen gør det muligt for brugere at poste længere artikler (også kaldet long-form posts) om deres ekspertiser og professionelle interesser, så LinkedIn kan blive en form for in-site blog. Samtidig giver det nye redskab Content Marketing Score dig mulighed for at holde øje med, hvordan dit content performer. Vi søger her for, at du bliver klædt på til at operere på LinkedIns nye jagtmarker.

VIGTIGT! Inden du går i gang med at blive klogere, skal du være opmærksom på, at LinkedIns Publishing Platform endnu ikke er tilgængelig for alle – indfasningen vil ifølge LinkedIn selv ske over tid. Hvis du gerne vil i gang allerede nu, kan du her udfylde en formular, som godt nok ikke garanterer dig en fremtidig adgang – men du kommer længere frem i køen.

Du kan læse om:

  • Det skal du vide om LinkedIns nye redskab Content Marketing Score
  • Sådan laver du en strategi for dit content på LinkedIn
  • Brug LinkedIns Publishing Platform med omtanke