Brand Movers blog om content marketing

Få content marketing-guldkorn direkte i din indbakke

kunderejse

Kunderejsen - To grunde til, at den er vigtig for dig

Hvis du er en erfaren content marketer, er du sikkert vant til arbejde med en struktureret tilgang til dine kunders købsproces. Det kan være i form af en salgstragt, Googles ZMOT eller en version af kunderejsen.

Content marketing Cases kunderejse

Case: VELUX styrer kunderejsen med strategisk content

Vinduer er sådan en ting, som bare er der og hvis funktion og betydning ikke er noget, du og jeg normalt går rundt og skænker mange tanker i det daglige. Så hvordan fanger en virksomhed, der lever af at sælge vinduer så sine potientielle kunders opmærksomhed?

Den opgave løser VELUX ved at fange sin målgruppe med indhold, der fører dem på en kunderejse, som handler om lys og luft i boligen. 

Læs om VELUXs arbejde med content marketing – her fortalt af Lisbeth Meng Collignon, Director i Market Communications i VELUX Gruppen.