Brand Movers blog om content marketing

Få content marketing-guldkorn direkte i din indbakke

Clever content 17 konference

Sådan får du mest muligt med hjem fra en konference

Min erfaring siger mig, at der er to grundlæggende principper, som gælder for konferencedeltagere:

  • De vil gerne hjem med ny viden i bagagen
  • De gider ikke kede sig undervejs

De fleste er i sagens natur taget på konference (eller blevet sendt afsted) for at blive klogere og efterfølgende kunne bidrage med noget til virksomheden. Men samtidig er sandheden jo også, at en konference for mange opfattes som et break – en lille pause fra det ‘rigtige’ arbejde.

Clever content 17 konference

Sådan overtaler du din chef til at lade dig tage på konference

Jeg kender en del marketingchefer, der gør sig grundige overvejelser om deres egen såvel som medarbejderes deltagelse på diverse konferencer, inden de giver grønt lys. Som konferencearrangør oplever jeg ofte at blive kontaktet på mail og telefon af gode mennesker, der lige vil høre, om jeg mener, at den-og-den konference nu også er relevant for dem.