Brug Google Analytics' rapport Adfærd til at optimere dit content

Få content marketing-guldkorn direkte i din indbakke

Brug Google Analytics' rapport Adfærd til at optimere dit content

Brug rapporten Google Analytics Adfærd til at gøre din content marketing endnu bedreDe fleste hjemmeside har installeret Google Analytics til at lave statistik om antallet af besøg og antallet af sidevisninger. Men Google Analytics er et kraftigt værktøj, der har mange flere muligheder, end de fleste er klar over. Vidste du f.eks., at du kan bruge Google Analytics rapport “Adfærd” til at optimere dit content?

I et blogindlæg på SocialMediaExaminer gennemgår Kristi Hines, bruger rapporten til at gøre dit content marketing bedre.

Indlægget beskriver i detaljer, hvordan du:

  • Bruger rapporten til at få et hurtigt overblik
  • Finder brugernes mest almindelige veje rundt på din hjemmeside
  • Ser hvilke sider, der klarer sig bedst, hvilke sider dine brugere oftest besøger som de sidste, inden de forlader dig igen, hvordan dine landingpages performer,
  • Gør din hjemmeside hurtigere
  • Finder ud af, hvad dine brugere søger efter i dit søgefelt
  • Hvad de klikker på
  • Og meget mere ...

Læs hele indlægget her.

Kommentarer