Ny rapport undersøger danske virksomheders brug af content marketing

Få content marketing-guldkorn direkte i din indbakke

Ny rapport undersøger danske virksomheders brug af content marketing

Content_marketing_i_Danmark_2013Brand Movers har sammen med Huset Markedsføring undersøgt danske virksomheders brug af content marketing. Rapporten viser, at content marketing er langt mere end bare en hurtig hype og har slået kraftige rødder i det danske marketing-landskab. Marketingafdelingerne er i stigende grad begyndt at få øjnene op for nødvendigheden af at kunne tiltrække, konvertere og fastholde kunder - ikke ved at råbe højest, men ved at give værdi til potentielle kunder i bytte for deres opmærksomhed. Her er nogle af hovedpointerne i vores undersøgelse:

  • Hele 81% af de danske virksomheder har ifølge vores undersøgelse valgt at integrere content marketing som en del af deres markedsføringsmiks.
  • 64% mener, at deres indsats er effektiv. Det giver selvfølgelig plads til forbedringer, men dem har virksomhederne øjensynligt også tænkt sig at forfølge.
  • Over halvdelen (51%) vil nemlig øge deres spend på content marketing over de næste 12 måneder, mens kun 2% vil skære.

Dette og meget mere kan du læse om i rapporten, som du modtager ved at tilmelde dig Brand Movers nyhedsbrev her.

PS: Er du allerede skrevet op til vores nyhedsbrev? Du kan sagtens tilmelde dig igen og modtage rapporten direkte i din inbox.

Kom til Skandinaviens største konference og masterclass om content marketing

Kommentarer