Content Marketing Magazine #7

Få content marketing-guldkorn direkte i din indbakke

Content Marketing Magazine #7

 

Det spritnye Content Marketing Magazine er landet, og det er godt nok blevet et lækkert og stjernespækket et af slagsen! Seriøst. Hvis du læser det fra ende til anden er du virkelig, virkelig godt klædt på. Mindre læsning kan også gøre det. Der er masser af gode sager at snacke fra. 

For eksempel må du endelig ikke gå glip af de her herligheder: 

  • Den fantastiske historie om, hvordan Stephanie Loose transformerede computer-giganten Dell til et mediehus med et succesfuldt indholds-site. 
  • Joe Pulizzis nye model til sikker content marketing-succes.
  • Analysen af, hvorfor brands nødvendigvis må opbygge mediehuse, som kopierer de traditionelle medier i organisation og eksekvering.
  • Et kig over skulderen hos PostDanmark, den danske filial af PostNord, som har et akut behov for at ændre folks opfattelse af det gamle postvæsen. De har nemlig - for at overleve den digitale udvikling - redefineret sig selv som ekspert inden for e-handel og logistik, hvilket dog er gået hen over hovedet på mange potientielle kunder. Den opgave løser content. 
  • Guiden til, hvordan du trin for trin får det optimale ud af Google Analytics (for nej, det er ikke nok bare at have værktøjet installeret), så det giver mening at måle på din indsats. 

Og meget, meget mere!

Har du ikke modtaget magasinet, kan du læse det her.

 

Bliv gratis abonnent!

Få Content Marketing Magazine ind af døren HELT gratis.

Læs mere og tilmeld dig her

 

Fik du ikke læst de tidligere numre?

Så læs dem her:

Content Marketing Magazine #1

Content Marketing Magazine #2

Content Marketing Magazine #3

Content Marketing Magazine #4

Content Marketing Magazine #5

Content Marketing Magazine #6

Content Marketing magazine #7

Kommentarer